Tuesday 5 November 2013

Awal Muharram

Salam Maal Hijrah 1435.  Semoga ianya menjadi lembaran baru buat kita semua agar menjadi insan yang lebih baik dan menjadi titik permulaan untuk mencapai kejayaan yang lebih besar.

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Razzaq, Ya Karim.

Kami ingin memohon dari-Mu Ya Allah.  Semoga tahun baru ini lebih bermakna lagi bagi kami semua Ya Allah... Lebih bahagia, lebih gembira, lebih Berjaya, lebih diberkati dan lebih tenang hidup kami sekeluarga Insya'allah.

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahu Akbar

Hari yang sangat indah dan penuh bermakna buat seluruh umat Islam.  Semoga permulaan yang baik akan terus menjadi yang terbaik di dunia dan di akhirat, Insya'allah. 

Tekatkan azam untuk berhijrah menjadi mukmin yang cemarlang.  Tinggalkan apa-apa yang tidak langsung memberi sebarang faedah kepada diri sendiri dan juga masyarakat.    Semoga di tahun baru ini lebih baik dari tahun yang lepas-lepas.  Moga bertambahnya tahun, maka akan bertambah juga pahala.  Berusahalah untuk menjadi insan yang baik, kerana Allah S.W.T suka akan kebaikan.  Bersama kita menuju ke Syurga-Nya. 

Lakukan semua perkara dengan penuh istiqomah dan dengan niat kerana Allah S.W.T.  Pasti ganjaranya sangat hebat menanti anda.

Allah, Allah Ya Allah.  Berikanlah kami kasih saying-Mu Ya Allah.

No comments:

Post a Comment